Обмін та повернення

Якщо вам щось не підійшло, ми можемо зробити обмін за умови, що:

  • З моменту відправки пройшло не більше 14 днів
    Продукція яку ви хочете обміняти або повернути знаходиться в належному стані, речі не використовувались, не мають слідів прання, зберегли свій товарний вигляд, споживчі властивості і всі бірки, та етикетки
  • Обміну не підлягають білизна та шкарпетки
  • При обміні та поверненні доставку сплачує відправник. Виняток - якщо товар прийшов з дефектом
  • У випадку повернення продукції, кошти повертаємо на вказану клієнтом карту протягом 14 робочих днів з моменту створення заявки. За більш детальною інформацією звертайтесь до менеджера або на нашу гарячу лінію +380978881333

Гарантія на всі товари, куплені в нашому магазині, поширюється дія Закону України «Про захист прав споживачів», який набув чинності 13 січня 2006 року. Заміна товару на аналогічний у відповідності зі ст. 9 ЗУ “Про захист прав споживачів” можлива тільки при дотриманні таких умов :

  • з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки;

  • товар не був у використанні, тобто є новим (товар в ідеальному стані, товар не вживався);

  • збережені товарний вигляд, споживчі якості товару;

  • є ярлики, упаковка.

Відповідно до чинного законодавства України, товари, куплені на нашому сайті«fanme.com.ua» підлягають обміну. Повернення або обмін товару на аналогічний можливий відповідно до статті №9 Закону України «Про захист прав споживачів» і тільки при дотриманні наступних умов:

  • товар не підійшов за розміром, фасоном, кольором, формою або іншим характеристикам, за якими він не може бути використаний за призначенням;

    товар має брак з вини виробника або кур’єрської служби доставки;

  • при оформленні замовлення вам надали недостовірну інформацію про товар з дня придбання товару пройшло не більше 14 днівтовар є абсолютно новим і в ідеальному стані, тобто раніше не був у використанні;

  •  збережений товарний вигляд в повній комплектації і споживчі якості товару.

Якщо на момент обміну аналогічний товар відсутній, то ви можете:

  • зробити обмін товару на аналогічний, як тільки він буде доступний в наявності і надійде в продаж;

  • придбати будь-який інший товар, відповідно, з перерахуванням вартості;

  • отримати грошові кошти в розмірі вартості повернутого товару.

Щоб оформити обмін / повернення товару, будь ласка, напишіть нам лист з детальним описом ситуації і відправте на пошту xsportsmagazin@gmail.com з темою “Повернення, замовлення № …”, або зверніться за телефонами контакт-центру для фіксації 096-341-23-14. Для обробки заявки на повернення / обміну нам буде потрібно до 14 днів з моменту отримання її від клієнта. У всіх випадках, коли повернення відбувається через неналежної якості або невідповідності замовлення, повернення / обмін здійснюється за наш рахунок.